سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ست مدیریتی

خرید ست مدیریتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی بسیار شیک، همیشه محبوب بوده است. در ویرا مارکت نیز در هر زمان فروش عمده ست های مدیریتی شیک و تبلیغاتی از پر رونق ترین بخش های ما به شمار رفته است. فروشگاه ویرا مارکت به عنوان یکی از قدیمی ترین ها در صنعت چاپ تقویم و سررسید 1401، سابقه بسیاری نیز در تولید  و فروش ست هدیه مدیریتی دارد.

 

از این رو، چرم مورد استفاده در این ست های هدیه طبیعی بوده و از مدل های بسیار جدید و نو برخوردار هستند. این موضوع باعث شده تا مشتریان راضی از خرید خود باشند.

خرید عمده ست مدیریتی چه فایده ای دارد؟

همانطور که هر سال شاهد آن هستیم ، انتهای سال و نزدیک به شب های عید، خرید هدیه تبلغاتی 1401 از کارهایی است که شرکت های بزرگ و کوچک از آن جهت تبلیغات و البته هدیه به کارکنان خود استفاده می کنند.ست مدیریتی چرم کد 601

در ویرا مارکت، با توجه به گستردگی هدایای تبلغاتی و وجود ست های مدیریتی شیک و در انواع قیمت ها و مدل ها، خرید شما به صرفه خواهد بود. شما می توانید ست مدیریتی دو تکه ، ست مدیریتی سه تکه تبلغاتی و ست چرم مدیریتی چهار تکه و … سفارش دهید و گزینه های داخل آن را با توجه به نیازتان تغییر دهید.

 

 

 

برای سفارش عمده ست هدیه چرم مدیریتی چه کار کنیم؟

برای پاسخ به این سوال تنها باید گفت که کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید و خرید اختصاصی ست هدیه مدیریتی خود را با مشورت کارشناسان ما ثبت کنید و سفارش دهید.

021-55158428

021-55159538